FAQ - baza wiedzy

Live Chat

Wyślij email

Zadzwoń

FAQ

FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi, mające na celu usprawnienie pomocy.

Jak szybko możliwe jest zwiększenie miejsca na backup?
  • Ilość miejsca zwiększamy w dni robocze do 4h, po przesłaniu potwierdzenia wpłaty na adres info@wnerwiacz.pl. Dotyczy to planów Backup Standard i Advanced.

Czy mogę decydować o harmonogramie i urządzeniach?
  • Tak można decydować o harmonogramie ustawieniu częstotliwości wykonywania kopii zapasowej, jak również czas jego wykonania, zaś co do ilości urządzeń uzależnio jest to od wybranego planu, w opcji Backup Standard do 3 sesji (komputerów), a w pakiecie Backup Advanced do 7 sesji (komputerów).

Gdzie przechowywane są dane?
  • Dane są przechowywane na macierzach serwerowych specjalnie do tego przygotowanych oraz replikowane co zwieksza bezpieczeństwo przechowywania danych.

Jak zabezpieczane są przechowywane dane?
  • Preferujemy rozwiązania bezpiecznego połączenia klient-serwer, certyfikowane połączenie SSL, oraz możliwość zabezpieczenia hasłem na poziomi wykonania kopii. Dane po stronie serwera są replikowane co zwiększa bezpieczeństwo przechowywania danych.

Jak długo po wygaśnięciu umowy przechowywane są dane?
  • Dane są usuwane po 14 dniach od wygaśnięcia umowy o współpracy.

Pomożemy Ci Wybrać Najlepszy Plan!

Wypełnij formularz, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą. Dołożymy wszelkich starań, by odpowiedzieć w jak najszybszym czasie.

Pomożemy Ci Wybrać Najlepszy Plan!

    Tę stronę chroni rozwiązanie reCAPTCHA. Obowiązuje Polityka Prywatności oraz Regulamin Google.